Frivilligbørs i Engerdal

I forbindelse med Frivillighetens år 2023 ønsker Engerdal kommune, Engerdal Frivilligsentral, Engerdal sportsklubb, Drevsjø sanitetsforening og Engerdal pensjonistforening velkommen til historiens første Frivilligbørs i Engerdal 27. april 2023!

Midt-Hedmark brann- og redningsvesen har ledig stilling som koordinator/ansvarlig for fritidsboliger

Fra 1. februar har vi ledig 100 % fast stilling som koordinator/ansvarlig for fritidsboliger i boligseksjonen ved Midt-Hedmark brann- og redningsvesen IKS.

Invitasjon til Kommunenettverk for pårørendeansvarlige

Rundt om i kommune-Norge finnes mange pårørendeansvarlige enten på heltid eller deltid. Pårørendesenteret inviterer til digitalt møte på teams.

NAV åpner nye lokaler i Engerdal

NAV har åpnet nytt kontor i kommunehuset i Enger fra og med i dag med egen inngang, og kontoret vil være betjent deler av dagene:  Mandag, Onsdag og Fredag.

Joar Dammen i Engerdal er overrakt Kongens fortjenestemedalje

Det ble stor festivas da Joar Dammen ble tildelt Kongens fortjenestemedalje i Engerdal samfunnshus lørdag formiddag hvor assisterende Statsforvalter Sigurd Tremoen foretok den høytidelige overrekkelsen.  Vi gratulerer!

Forskrift om snøskuterløyper i Engerdal kommune

Den 14. desember 2022 stadfestet Kommunestyre ny forskrift om snøskuterløyper.

Omsorgsboliger i Engerdal sentrum

Vi kan med glede meddele at omsorgsboligene i Engerdal nærmer seg ferdigstillelse.  Slik det ser ut nå vil det være klart for innflytting 01.02.23.

Informasjon om digital signering av arbeidsavtaler

Engerdal kommune har nå tatt i bruk digital signering av arbeidsavtaler og bruker Difi sin signeringsportal med Posten som avsender. Det er viktig at du signerer arbeidsavtalen innen fristen, slik at lønningskontoret mottar denne og kan utbetale lønn.

Ønsker du å motta varsel fra kommunen ved manglende veterinærvakt?

Dyreeiere kan nå få varsel per SMS når det ikke er veterinær tilgjengelig på kveld og helg i Engerdal.

Ladestasjonen er flyttet og igjen klar for bruk!

Ladestasjonen i Engerdal sentrum, er denne uka flyttet til ny lokasjon inne på samme parkeringsområde.  Flyttingen har gått etter planen, og ladestasjonen er nå igjen klar for ladeglade kunder.