Kurs om anbud

Formiddagskurs om anbud arrangeres i samarbeid mellom Engerdal kommune og Destinasjon Femund Engerdal. Kurset passer både for næringsdrivende som ønsker å konkurrere om oppdrag eller leveranser og for saksbehandlere og andre som ønsker å legge ting ut på anbud. Kurset holdes tirsdag 17. oktober kl. 09:00 – 12:00 Sted: Kommunestyresalen i Enger

TV-aksjon 2023 i Engerdal kommune - Engerdal barnehage

I år valgte Engerdal barnehage å gjøre noe nytt og annerledes. Foreldrecafé og loppemarked for foreldre, søsken, besteforeldre, onkler og tanter til inntekt for tv-aksjonen. Torsdag 5.oktoer ble det solgt pølser og lomper, egenprodusert grønnkålschips, kaffe og kaker og ansatte og foreldre hadde levert inn litt lopper til miniloppisen. Arrangementet ga ca.1900,- til årets TV-aksjon. Fantastisk innsats av store og små. Takk til alle som bidrog.

Forlenget busslinje Rute 150

Engerdal kommune har inngått avtale med Innlandstrafikk om forlengelse av en bussrute på morgenen fra EBUS og nordover til Drevsjø/Gløtvold handel.  Med denne ruta kan du komme deg en time før til Drevsjø enn du gjorde tidligere. Bussen kjører via helsesenteret og FLYVO og gjør det lettere å komme seg til legetimer, voksenopplæring mm.

TV-aksjon - Engerdal ungdomsråds arrangement 9. oktober kl. 14.00 ved Coop Prix i Engerdal sentrum

Engerdal Ungdomsråd selger kaffe, saft og kaker til inntekt for Tv-aksjon kl.14:00-16:00 ved Coop prix i Engerdal sentrum. Stikk innom og støtt en god sak. Ungdommene oppfordrer oss alle til å ta oss tid til å støtte barn som ikke har de samme mulighetene som oss.  Vel møtt ved Coop Prix.

Engerdal Politistasjon - åpningstider

Onsdag denne uken var det offisiell åpning av Engerdal Politistasjon.  Åpningstider for publikum vil være onsdager og torsdager fra kl. 10.00 - 14.00. Velkommen!

Folkemøte for Engerdalsgrenda

Ønsker du å være med å skape bolyst, utvikling og entusiasme for Engerdalsgrenda .  Møt opp i kommunestyresalen, Enger, Torsdag 19. oktober kl. 18.00-20.00.

Klassequizen - NRK

GRATULERER til 10.kl med fantastisk innsats i NRK Klassequizen. Kjersti Storgjelten Omang, Onar Johannes Opseth og Iver Berndtsson Rønes gjorde en fabelaktig innsats, og klarte hele 10 av 12 spørsmål. VI ER SUPERSTOLTE !

Informasjon parkering på EHOS i uke 41

I uke 41: 9-15.10  vil det foregå asfaltering utenfor EHOS.  Vennligst parker ved Blokkodden eller ved kirken.  Om du står feilparkert må du påregne å måtte flytte bilen din raskt.  Asfaltering legesenter vil foregå på kveldstid. Da kan inngangen til Fjellblikk benyttes. Følg skilting, omkjøring!

Influensavaksine 2023

Vi tilbyr vaksinering av årets influensavaksine til personer i risikogrupper. Når: mandag 9/10 kl. 08.30-17.00, tirsdag 10/10 kl. 8.30-15.00 og fredag 13/10 kl. 08.30-13.00.   Hvor: helsestasjon, Engerdal helsesenter

Informasjon fra Frivilligsentralen

Det er for tiden mindre kapasitet på Frivilligsentralen, men mandagstreff i Engerdal, språkkafé, tirsdagstreff på Drevsjø, bingo og lunsj går som planlagt.