Velkommen til kvinnenettverksmøte i samfunnshuset i Engerdal, mandag 23. oktober klokken 19.00.

Ordfører og Samfunnsutvikler inviterer kvinner som bor i Engerdal eller som har flyttet fra Engerdal i alderen 16 – 45 år til en samling basert på spørreundersøkelsen som tidligere er sendt ut. Du kan fint delta på samlingen selv om du ikke har besvart undersøkelsen.

pixabay.com

Agenda for møtet baseres på et sammendrag fra spørreundersøkelsen som ble utsendt. Temaer vi vil snakke om:

• Mulige aktiviteter innenfor kommunegrensene
  • Mulige aktiviteter utenfor kommunegrensene
  • Mulig opprettelse av kvinneforum
  • Ønsker og muligheter for gründervirksomhet/starte eget selskap
  • Ønsker og muligheter rundt kompetanse/kurs/fag/forelesninger
  • Muligheter rundt bosituasjon

Vi håper så mange som mulig har mulighet til å delta. Det er nå mulig å påvirke hvordan vi skal ha det i kommunen fremover, og hvilke tilbud vi kan utvikle for at kvinner skal trives enda bedre. Dere kan være med på å forme samfunnsutviklingen og prioriteringer som kommunen skal gjøre. Grip muligheten, og møt opp!

Det blir servert kaffe, kake og mineralvann.

Vi ønsker å få en oversikt over hvor mange som deltar, og ber derfor om påmelding. Påmelding kan sendes på melding til samfunnsutvikler på tlf: 400 24 910 eller mail: Sofia Brustad Johnsen

Frist for påmelding er fredag 20.oktober.