TV-aksjonen 2024

Årets kommunekomité for TV-aksjonen 2024 er så smått i gang med årets arbeid rundt TV-aksjonen. I år er det hele 50 år siden TV-aksjonen ble avholdt for første gang.

Kommunekomitéen består i år av: Tor Erik Skramstad (leder og politisk repr.), Wenche Kjølvang Holdbak (repr. fra oppvekstsektoren), Dag Rønning (næringsutvikler), Mia Faldmo (Destinasjon Femund Engerdal), Siri Vesterheim Risbakken (repr. fra ungdomsrådet) og Ingunn Sømåen (Engerdal Frivilligsentral, sekretær).

Årets mottaker av TV-aksjonen er Barnekreftforeningen som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo. Her kan barn med alvorlig sykdom og familien deres bo sammen mens barnet får behandling. Årets slagord er «Sammen for små helter»

Ønsker du å bidra som bøssebærer i årets TV-aksjon eller senere år? Eller har du en idé om et arrangement eller påfunn til inntekt for TV-aksjonen? Kontakt Ingunn Sømåen på melding til 47973020 eller epost: ingunn.somaen@engerdal.kommune.no med det første.

Vi i kommunekomitèen gleder oss til årets TV-aksjon og alle aktivitetene det bringer med seg!

logo - Klikk for stort bilde TV-aksjon