Ny rekord for TV-aksjonen i Engerdal!

For en giverglede og et engasjement i kommunen vår! Engerdal er igjen på topp i Innlandet når det gjelder kroner pr innbygger – over 170 kroner pr. innbygger og over 230 000 kroner totalt innsamlet i kommunen. Dette er blant annet takket være engasjementet rundt alle aktivitetene som har vært arrangert i forkant av TV-aksjonen.

Årets komite har holdt tak i trådene og alle innbyggere har deltatt. Aldri før har vi samlet inn så mye penger på bøssene, og aldri før har næringsliv/organisasjoner gitt så stor sum som i år.

På denne siden kan dere se resultatene for Engerdal kommune og liste over givere: Giverstafett Engerdal.

Engerdal har også trofast bøssebærere som stiller opp år etter år og går årets viktigste søndagstur – 31 bøsser er ute på tur denne dagen. Tusen takk for at dere stiller opp som bøssebærere.

Det er veldig hyggelig at Engerdal blir satt på kartet i en positiv sammenheng og det bidrar til å skape et omdømme som kommunen og innbyggerne her fortjener og kan være stolt av. Men det aller viktigste er at vi i Engerdal bidrar til at man nå får bygget familiehus ved universitetssykehusene i Norge. For oss i Engerdal som har lange avstander er dette veldig bra.

Tusen takk til alle arrangører, givere og bøssebærere. Dette resultatet er takket være dere!

Her kommer noen bildeglimt fra TV-aksjonen i Engerdal 2024