Har du lyst til å drive kaféen i sommer?

Engerdal kommune søker etter deg/dere som har lyst til å drive kafé i Engerdal sentrum i sommer! Du eller dere kan være en enkeltperson eller flere sammen, eller for eksempel et lag eller forening som gjerne vil ha noe å gjøre i sommer og samtidig gi innbyggere og tilreisende et etterlengtet tilbud i sommer.

Utvalget kan være så enkelt eller sammensatt som du ønsker og har kapasitet til, alt fra kaffe og vafler i en ende av skalaen til lunsj og middagsretter om du føler for det.

Sommeren er høysesong i Engerdal med mye folk i farten. Elbil-laderne like ved gjør at folk som stopper for å lade har tid til en kaffekopp, og i samme bygget sitter Destinasjon Femund Engerdal med turistinformasjon, og Sparebank 1 som også trekker kunder innom. Under Engerdalsdagene samles det flere her enn på de fleste andre steder i Innlandet den helga 😊

Lokalene i Engerdal Torg er innredet og utstyrt med det meste som trengs for å drive, slik at terskelen for å komme i gang er lav. Kommunen vil være behjelpelig med råd og veiledning om det som gjelder nødvendige prøver for serverings- og eventuell skjenkebevilling, men det er selvsagt en fordel om du allerede har dette på plass.

Vi håper du har anledning til å starte opp snarest mulig, og ser for oss at kafeen i første omgang bør være åpen til ut i september, men konkrete datoer blir vi enige om.

Gunstig husleie og vilkår for øvrig.

Kommunens kontaktperson er næringsutvikler Dag Rønning, tlf. 415 44 044, eller epost: dag.ronning@engerdal.kommune.no