Bruk av gavemidler fra Femund Bygg til Engerdal Frivilligsentral

Endelig har vi fått brukt gavemidlene vi fikk fra Roald Andersen og Femund Bygg som var øremerket barn og unge i Engerdal.

Vi har mange barn og unge her i kommunen, fordelt på mange aldersgrupper. Derfor var ikke jobben med å lande hva vi skulle bruke midlene på enkel. Vi har forespurt alle FAU’ene i barnehagene og på småtrinnet om innspill, og vi har fått masse flotte, spennende forslag. Etter en liten prosess klarte vi å bestemme oss for hvilken aldersgruppe vi skulle prioritere og hva vi skulle kjøpe inn, og vi håper vi har landet på noe som både giver av gaven og mottakere er fornøyd med.

Alle tre barnehagene i kommunen har nå fått utdelt splitter nye hengekøyer, truger, termoser og grillspyd. Vi håper gavene vil gi mange fine tur- og friluftsopplevelser for de yngste innbyggerne våre :)

Vi vil nok en gang takke Femund Bygg v/Roald Andersen som ga Engerdal Frivilligsentral en flott julegave før jul, og som nå forhåpentligvis vil bidra til økt friluftsglede blant barn i Engerdal kommune!